1. Ε.: “Πείτε μου αν το προϊόν που θέλω είναι διαθέσιμο”
Α.: Κάντε login στο pcshop.gr, βρείτε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε
και θα βρείτε όλη την πληροφορία από διαθέσιμο στοκ μέχρι αναμενόμενα
και προβλεπόμενη ημερομηνία παραλαβής
Όταν κάποιο προϊόν είναι σε έλλειψη και δεν έχει αναμενόμενα για πάνω από 4 βδομάδες δεν εμφανίζεται πια στην αναζήτηση.
Όταν καταχωρήσετε ηλεκτρονική παραγγελία θα δείτε λεπτομέρειες για την ποσότητα του προϊόντος που είναι διαθέσιμη.
Τηλεφωνικά δεν μπορούμε να σας ενημερώσουμε για τη διαθεσιμότητα των
προϊόντων διότι αλλάζουν συνεχώς και μπορεί να μην είναι έγκυρη η
πληροφόρησή μας τη στιγμή που θέλετε να κάνετε την αγορά σας.
2. Ε.: “Πείτε μου την τιμή του προϊόντος που θέλω”
Α.: Κάντε login στο pcshop.gr, βρείτε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε
και δίπλα θα δείτε την τιμή του. Τηλεφωνικά δεν μπορούμε να σας δώσουμε
πληροφορίες για τις τιμές των προϊόντων μας για λειτουργικούς λόγους.
3. Ερωτήσεις σχετικές με RMA και Service
A.: Διαβάστε πρώτα τις οδηγίες στο RMA και αν έχετε ακόμη αμφιβολίες καλέστε την εξυπηρέτηση του τμήματος RMA /Service στο 801 700 7 RMA (762)
4. Ε.: “Πώς μπορώ να γίνω πελάτης του PcShop”
A.: Μπείτε στο pcshop.gr, επιλέξτε "Λογαριασμός-Εγγραφή", συμπληρώστε τα στοιχεία που απαιτούνται και μετά το πεδίο "ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ". Θα λάβετε ένα email πού θα σας ενημερώνει ότι η αίτηση σας βρίσκετε σε στάδιο αναμονή έγκρισης. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή σας είναι να πληρείτε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις που αναφέρονται στο μενού Πληροφορίες στο κάτω μέρος της Αρχικής σελίδας.
5. Ε.: “Μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω login στο site;”
Α.: Για να κάνετε login στο site βάζετε το email και τον κωδικό πρόσβασης που σας ζητήθηκαν κατά την εγγραφή σας.
6. Ε.: “Είμαι καινούριος πελάτης και θα ήθελα βοήθεια για να καταχωρήσω την πρώτη μου παραγγελία”
Α.: Κάτω από την περιγραφή του προϊόντος που θέλετε να αγοράσετε βάζετε
την ποσότητα που θέλετε και πατάτε το κουμπί “καλάθι”. Μετά πηγαίνετε
στο μενού “καλάθι”, επιλέγετε ¨εμφάνιση καλαθιού" για να συνεχίσετε την περιήγηση στο site ή
"αγορά" και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.
7. Ε.: “Μπορώ να παραλάβω ηλεκτρονική παραγγελία με δικό μου courier;”
Α.: Μπορείτε στην καταχώρηση της παραγγελίας να επιλέξετε από το
“καλάθι”, “μέθοδο αποστολής” την “παραλαβή από το κατάστημα” και να
στείλετε δικό σας courier να την παραλάβει για εσάς.
8. Ε.: “Μπορώ να αλλάξω/προσθέσω κάτι στην παραγγελία που ήδη έχω καταχωρήσει;”
Α.: Αν θέλετε να αλλάξετε την παραγγελία σας παρακαλούμε καλέστε στην εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467).
Αν θέλετε να παραγγείλετε επιπλέον προϊόντα θα πρέπει να καταχωρήσετε καινούρια παραγγελία.
9. Ε.: “Πότε θα εκτελεστεί η παραγγελία μου;”
Α.: Μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας μπαίνοντας???
10. Ε.: “Δεν μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου”
Α.: Παρακαλούμε καλέστε την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467) ή στείλτε με email στο team@pcshop.gr
11. Ε.: “Ποιο είναι το ωράριο των καταστημάτων του PcShop;”
Α.: Τα καταστήματα και το τμήμα service λειτουργούν από Δευτέρα ως Παρασκευή 9.00-17.00.
12. Ε.: “Δεν έχω δικαίωμα ηλεκτρονικών παραγγελιών στο pcshop.gr”
A.: Παρακαλούμε καλέστε την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467) ή στείλτε με email στο team@pcshop.gr
13. E.: “Δεν εμφανίζονται οι τιμές των προϊόντων στο pcshop.gr”
A.: Αρχικά επιβεβαιώστε ότι έχετε κάνει logιn στο site. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση καλέστε την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467) ή στείλτε με email στο team@pcshop.gr
14. Ε.: “Από ποια μεταφορική/courier θα παραλάβω την παραγγελία μου;”
Α.: Για να δείτε από ποια μεταφορική/courier θα παραλάβετε την
παραγγελία σας μπαίνετε στο μενού “???
15. Ε.: “Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παράδοση της ηλεκτρονικής μου παραγγελίας”
A.: Παρακαλούμε καλέστε την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467) ή στείλτε με email στο team@pcshop.gr.
16. E.: “Θα ήθελα να αλλάξω τον τρόπο ή τον τόπο παράδοσης της ηλεκτρονικής μου παραγγελίας”
A.: Παρακαλούμε καλέστε την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467) ή στείλτε με email στο team@pcshop.gr.
17. Ε.: “Θα ήθελα να κάνω τηλεφωνική παραγγελία”
Α.: Για να κάνετε τις αγορές σας στο PcShop μπορείτε:
2. Να καταχωρήσετε την ηλεκτρονική σας παραγγελία στο pcshop.gr
Στο PcShop δεν μπορείτε να κάνετε παραγγελίες ή δέσμευση προϊόντων τηλεφωνικά για λειτουργικούς λόγους.
18. Ε.: “Στην καταχώρηση της ηλεκτρονικής μου παραγγελίας εκ παραδρομής δεν έχει κατατεθεί όλο ή μέρος του ποσού”
Α.: Θα πρέπει να καταθέσετε το ακριβές ποσό για να εκτελεστεί η παραγγελία σας.
19. Ε.: “Στην παραγγελία που έχω καταχωρήσει έχω υπόλοιπο χρημάτων”
Α.: Το ποσό που υπολείπεται θα πιστωθεί στην καρτέλα σας και θα αφαιρεθεί από τη χρέωση της επόμενης παραγγελίας σας.
20. Ε.: “Είμαι πελάτης σας. Κλείνω την εταιρία μου και ανοίγω καινούρια με νέο ΑΦΜ. Ισχύει η κάρτα πελάτη μου;”
Α.: Θα πρέπει να ξανακάνετε τη διαδικασία έκδοσης της κάρτας πελάτη με τα στοιχεία της νέας σας εταιρίας.